Saturday, May 21, 2011

Kisah Kejayaan Mendietkan Diri

Holaaaaaaaaaa http://www.emocutez.com
So macam mana korang dah baca post diet aku sebelum nie??
Apa tak baca lagi??? better korang baca kalau tak mesti rugi.

Post kali nie aku nak cerita kisah kejayaan diet Atkins yang mana kakak aku sendiri telah amalkan diet nie 100%.So bagi nak bakar semangat korang yang ada impian nak berdiet macam aku nie (kononnye aku diet la sgt huhuhu) aku sharekan beberapa pic yang culik dari fesbuk kakak aku sendiri heheheh sbb aku tak simpan pic latest dia....

Tapi sebelum tuh aku sharekan sedikit info kakak aku before dia proceed dengan diet Atkisn nie.

~~~~ berat dianggarkan sebelum diet antara 75kg ke 80kg~~~

~~~Pernah bermati-matian mendietkan diri dgn diet yang tak sihat akhirnya dapat penat dan lapo jek~~~~

~~~ Cuba menguruskan diri selepas sudah tidak aktif bermain bola(agaknye) waktu sekolah dulu aktif suka so badan maintain lah slim.Jangka masa yang begitu panjang~~~

~~~~Cuma mengambil masa lebih kurang 3 bulan untuk kurus sehingga mencapai berat 60kg.Kehilangan berat dalam 10 ke 20kg~~~

~~~diet dan juga senaman tu penting okeh~~~~

~~~Jom usha gambar sebelum dan selepas~~~ http://www.emocutez.com


SEBELUM



SELEPAS


0/

p/s : kakak aku ajak aku diet sekali tp aku xde keazaman yang tinggi mane taknye tgk makanan jek terliur sokmo.Sekarang aku dah jeles gile tgk dier slim http://www.emocutez.com

5 comments:

  1. waaaaa bagus2 share pasal diet.btw sblm ni pon aku pernah terbace psl diet atkisn ni.menarik jgk.tp apa2 pon diet yg kte buat kne pndai disiplinkn dr klau x hancusss jgk kn hehe

    p/s: cik mira bila plak nak kurus mcm kakaknye?

    ReplyDelete
  2. hehehehe.....cik mira bukan xnak kurus tp cik mira perlukan keazaman yg sgt tinggi..bukan tak termotivasi tgk kakak cik mira dah slim melim tp tuh la org kate x sampai seru hohohohoho....tp cik mira tetap kurus slim melim...! hahahhaha

    ReplyDelete
  3. hahaahahaha cik mira ci mira...xpelah if xkurus pon..tp bdn mesti sihat selaluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu kan kan

    ReplyDelete
  4. owh harus tuh.....kalu kurus tp kene kencing manis cm ne lak....tak ke kesian..tp tuh;ah tahap obesiti cik mira nie agak menakutkan....kene diet gak la jawab nye..nnt nak kawen 1 hal...baju semua x muat adehhhh...

    ReplyDelete
  5. huhu xpe2...diet slow2 naaaa

    ReplyDelete