Saturday, May 14, 2011

belajar cantikkan blog

Perhhhh!!! berhabut siyot blog aku...punyala lama aku x update blog nie..lagi pun aku bukan aktif pun tulis2 blog nie....tgk org punya blog tetibe semangat aku nak kembali pd dunia blogger kembali berkobar-kobar(huuu baiklah aku poyo disitu okeh)..

ala bukan ape aku bosan sgt lah so aku fikirkan sesuatu yg aku boleh buatkan nak bermuka buku aku dah bosan sgt dah...then kalau aku on9 pun bukan
aku buat ape asyik baca gosip artis ape kejadahnya??(aku suka sebenarnya erkk)

so selepas aku dah kebosanan tahap dewa nie aku pun lepas bgn tido xdi pukul 8pg(eh aku subuh yeeee pastu tido balik heeee) teruslah aku mengonlinekan diri aku nie...
so...lepas jek aku belajar tutorial dr sebuah blog untuk cantikkan blog aku pun apply la dekat blog aku nie...korang tgk blog aku nie ada beza x???(hah jgn kata xda aku marah nia aku marah)
nasib baik korang kata ada hahhahah....xdelah gempak pun sikit2 jek aku tukar...still hodoh blog aku nie...aku cuba lagi dan belajar lagi cantikkan blog aku nie...

agak-agak kalau korang tahu nak cantikkan blog ajar2 lah aku...aku nie budak baru nak belajo....org kata x baik kedekut ilmu...xpelah so aku harap sgt2 kerajinan aku untuk beblog nie x sampai kat sini....sbb act aku dah start buat blog pertengahan tahun lepas disebabkan kerajinan aku ni laaahhhh aku cuma ada dua post jek....bapak ah kesian!

wish me good luck dalam dunia blogger walaupun aku tahu bapak ar hampeh aku nie dlm blog tp aku cube x gituwww....hehehe...

saya yg baru nak berbelog..agak2 sesuwai ke idok?

1 comment: