Monday, May 16, 2011

Selamat Hari Guru

16 Mei
Hari guru dah tiba...so apa yang korang fikirkan bila hari guru ni tiba eh?kalau aku semestinyala aku teringat kat cikgu-cikgu aku dari aku sekolah tadika sampai lah aku dah berada dalam universiti.

Besarnya peranan cikgu untuk kitakan.Masa kita masih lagi meminta ilmu dengan cikgu kita tak rasa lagi betapa kita sebenarnya patut bersyukur.Sbb tanpa cikgu siapa lah kita kan.Kalau korang berada di tempat yang selasa skrg bergaji besar,ada kereta besar,berjawatan besar,dapat menjejak kaki di menara gading bukankah kerana jasa cikgu-cikgu.

Guru adalah yang ibu bapa kita yang kedua selepas ibu bapa kandung.
Hargailah jasa guru-guru kita sebagaimana kita boleh menghargai jasa kedua ibu bapa kita

Kalau terjumpa dengan cikgu-cikgu kat luar tegurlah jangan la korang malu-malu nak tegur cikgu (huuuuu aku pun sama teeeeeeeeeeeeeetttt) Korang jangan malu-malu kuceng pulak.
Bila jumpa tuh salam cium tangan ambil berkat okey...

So dikesempatan ini saya nak wishkan SELAMAT HARI GURU kepada
cikgu Rosliza,Cikgu Asmah,Cikgu Zul,Cikgu Rosli,Cikgu Wan Rozaimah
Uztaz Salleh,Uztaz Wan Kamarudin,Cikgu Azlina,Cikgu E,Cikgu Rohana,Cikgu Che Ragayah,Cikgu Mazlan,Cikgu Zaiton,DR Hasrina,Prof Mus,Prof Ramli,DR Azwan,DR Intan
dan semua guru-guru dan lecture yang saya tak dapat nak tulis kat sini ( tak ingat sebenarnya ramai sgt teeeeeeeeeetttt) saya doakan kalian semua sentiasa dilindungai dalam rahmatNya

~~~~~JASAMU DIKENANG~~~

No comments:

Post a Comment